Wymiany i zwroty

 

Wymiany

Podstawowym warunkiem wymiany / zwrotu produktów jest odesłanie ich w stanie niezmienionym, nie noszących zmian użytkowania w oryginalnym opakowaniu (prosimy o przymierzanie obuwia na miękkiej powierzchni, aby nie zarysować skórzanej podeszwy, do wkładania butów, należy używać łyżki, aby nie uszkodzić zapiętki). Jakiekolwiek ślady użytkowania (porysowana podeszwa, zagięcia skóry wierzchniej w okolicach śródstopia) obuwia uniemożliwiają ich wymianę / zwrot.

Chcesz wymienić produkt? Poinformuj nas o tym drogą elektroniczną: wymiany@klasycznebuty.pl
lub zadzwoń: +48 790 507 208 oraz +48 790 507 308. Towar wymienimy bezpłatnie!

Zwroty

Towar nie spełnia Twoich oczekiwań?

W ciągu 14 dni masz prawo z niego zrezygnować bez podawania przyczyny (okres, w którym przysługuje prawo do rezygnacji liczony jest od dnia dostawy). W tym celu prosimy poinformować nas o zwrocie produktu przed upłynięciem okresu, który na to przysługuje – drogą mailową: zwroty@klasycznebuty.pl

Uwagi: Klient nie ponosi kosztów związanych z pierwszym zwrotem/ wymianą obuwia powyżej kwoty 500.00 zł (konieczne jest wcześniejsze skontaktowanie się z nami).

Kolejna wysyłka lub zwrot płatna zgodnie z cennikiem na stronie klasycznebuty.pl

1. Towar należy wysłać wraz z czytelnie wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu (druga strona)
wraz paragonem na adres: Klasycznebuty.pl, ul. Partyzantów, 33, 80-254 Gdańsk.
2. Podajemy link do bezpłatnej przesyłki: https://sportics-zbigniew-famula.dhl24.com.pl/zwrot
3. Następnie należy uzupełnić formularz i go zatwierdzić.
4. Po zaakceptowaniu przez sklep formularza, na podany w zleceniu adres e-mail otrzymają Państwo
link z dokończeniem zlecenia.
5. W otrzymanym linku można ustalić termin przyjazdu kuriera.
6. Należy wydrukować list przewozowy otrzymany wraz z mailem oraz przekazać odpowiednio
zabezpieczoną przesyłkę kurierowi.

Wszystkie sprzedawane produkty są oryginalne i fabrycznie nowe. Obuwie może nosić ślady przymierzania.

Buty podzelowane nie podlegają wymianie oraz zwrotowi.

Pozostałe ustalenia dostępne w regulaminie.

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@klasycznebuty.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Klasyczne Buty ul. Partyzantów 33, 80-254 Gdańsk, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@klasycznebuty.pl lub drogą pocztową na adres Klasyczne Buty ul. Partyzantów 33, 80-254 Gdańsk

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Klasyczne Buty ul. Partyzantów 33, 80-254 Gdańsk

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Dokumenty do pobrania:

   Formularz wymiany / zwrotu towaru (pdf 527 KB)

   Formularz wymiany / zwrotu towaru (doc 57.5 KB)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl