Opis
Dostępność modelu: limitowana edycja
- Skóra cholewki: zamsz woskowany (kula pięty i nosek) oraz kaszmir (górna część cholewki)
- Wnętrze buta: skóra cielęca
- Typ podeszwy: gumowa
- Rodzaj buta: sztyblet
- Tęgość: F/G
- Kolor: brązowy
- Poziom formalności: smart casual, casual
- Kopyto: szersze
- Pielęgnacja: impregnat Famaco
- Konstrukcja: blake
- Bezpłatne przeglądy serwisowe: tak
- Autoryzowana obsługa szewska: tak
- Przedłużenie rękojmi: tak
Krótki opis buta: Niezwykłe sztyblety prosto od toskańskich mistrzów szewskich Fratelli Borgioli. Ich wygoda i komfort noszenia sprawiają, że każdy elegancki mężczyzna pragnie mieć je w swojej szafie. Doskonale sprawdzają się w chłodniejsze dni..
Zastosowanie: Buty stanowią świetne uzupełnienie stylizacji smart casualowych i casualowych. Znakomicie nadają się do noszenia z jeansami i spodniami chino. Równie dobrze znajdą zastosowanie z marynarkami sportowymi i swetrami.
Informacje ogólne: Skóry full grain, a szczególnie anilinowe wymagają odpowiedniej pielęgnacji bez stosowania środków chemicznych. Bardzo ważne jest, aby używać tylko delikatnych kremów oraz past na bazie naturalnych wosków. Takie produkty jak Saphir Renomat, rozciągacze do skóry (shoe stretch) i inne środki impregnujące mogą uszkodzić delikatne, naturalne wykończenie.
Produkt zrównoważony: Wyrób rzemieślniczy, wyprodukowany w
taki sposób, aby zminimalizować jego wpływ na środowisko. Buty uszyte wyłącznie
w Unii Europejskiej.
Konstrukcja oraz użyte do produkcji wysokiej jakości,
naturalne materiały pozwalają cieszyć się produktem przez wiele lat.
Produkt naprawialny: Konstrukcja butów umożliwia przeprowadzanie dogłębnych renowacji oraz napraw szewskich, które gwarantują szlachetny proces starzenia i znacząco przedłużają ich trwałość, nawet do kilkunastu lat.
Produkt ręcznie patynowany: Buty są patynowane ręcznie, dlatego mogą występować różnice w kolorze i odcieniu. Nie jest to oznaka złej jakości.
Bezpieczeństwo
Opinie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.